2 czerwca 2013

# Odżywki do włosów z Ziai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Po drobnym (powiedzmy) załamaniu, które na dzień dzisiejszy z powodzeniem mogę nazwać - chandrą, wracam bardzo zdeterminowana i zmotywowana. A co spowodowało tę "moc" ? Otóż drobny prezent od mojej ukochanej Mamy z okazji Dnia Dziecka :) Mianowicie : karnet open do siłowni Pure na okres 3 miesięcy. Jestem zachwycona, bo zamierzam się odchudzać, a raczej uzyskać piękne ciało fit, a moim marzeniem jest sześciopak :) Jak mi się uda to osiągnąć, pochwalę się wam efektami. Zdrowe odżywianie rozpisane, także CZAS NA ZMIANY!

A dzisiaj krótkie porównanie dwóch odżywek z Ziai, które stosowałam. Czy są godne polecenia? Zapraszam do lektury.

_____________________


Przedstawiam wam dwie wersje. Ziaja masło kakaowe jest odżywką do spłukiwania, natomiast jej siostra Ziaja Intensywna Odbudowa jest wersją bez spłukiwania. Obie mają po 200 ml, są wydajne i takie poręczne opakowania fajnie sprawdzają się w podróży. Obie wersje kosztują do 6 pln za sztukę. 


Działanie Intensywnej Odbudowy ma być głównie spowodowane zawartością oleju jojoba, prowitaminy B5 oraz filtru chroniącego UV. Należy nałożyć niewielką ilość, ponieważ, niestety obciąża. Stosowałam ją jako preparat zabezpieczający końcówki. Nie zachwyca, ale też nie rozczarowuje, ponieważ lekko wygładza końcówki. Jednak obawiam się, że do tej wersji nie powrócę, nie sprawdziła się rewelacyjnie na moich włosach. Z tej wersji są dostępne też szampony i mgiełki chroniące, może kiedyś wypróbuję właśnie mgiełkę. Dla mnie nie ma nic specjalnego, dlatego nie warto oczekiwać cudów po tej wersji.


Drugą wersją jest moja ulubiona z tej serii Ziai (stosowałam też zieloną, oliwkową) odżywka do spłukiwania z dodatkiem masła kakaowego. Zdążyłyście już zauważyć, myślę, iż kocham zapach kokosa, jest to mój faworyt. Tę odżywkę stosuję przy pierwszym O w metodzie OMO oraz jakie takie, drugie, bazowe O przed nałożeniem maski. Czy jest godna polecenia? Myślę, że do tej metody jak najbardziej, to już moja 3 butelka. Bez niej moje włosy pozostawały by splątane, a ona idealnie je wygładza i zapobiega temu niechcianemu "samoistnemu zabiegowi" na naszych włosach. Włosy są nawilżone i odpowiednio wygładzone, także sprawdza się. Z pewnością, jeżeli oczywiście nie znajdę innej, wrócę do tej odżywki.


Konsystencję mają taką samą, odpowiednią, nie jest za bardzo płynna, ani za gęsta. Ziaja z masłem ma zapach intensywnie kokosowy, rozkoszujący moje zmysły, natomiast Intensywna odbudowa ma delikatny zapach, typowy dla kosmetyków Ziai, ale również przyjemny. 


Odżywki nie drogie, a czasem warto wypróbować na sobie.

xoxo

3 komentarze:

  1. Miałam tą kakaową a także pomarańczową - nawilżającą i obie sprawowały się bardzo średnio.Kakaową pewnie jeszcze kupię za zapach, natomiast tą nawilzającą,raczej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nie skuszę się na żadną z nich. Mam inne b/s a z tej kakaowej serii miałam maskę i jakoś.. zrziłam się do produktów do włosów z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo nie są to rewelacyjne produkty, takie "z dwojga złego"

    OdpowiedzUsuń